Helgen.

I fredas var jag nadia och ida hemma hos lisen, fast ida åkte dock hem ganska tidigt... vi tre kollade senare på en film :D No country for old men. Jag tycker den var jättebra och skulle gärna vilja se filmen i hel bild... när lisen och nadia tyckte det blev lite läskigt satte de på tv guiden så man såg bara filmen uppe i hörnet :O jag ville se hela för jag tyckte inte den var läskig (Y) jag skrattade mest när psykopaten sköt de oskyldiga (6) medan nadia och lisen lutade sig mot mig och inte vågade titta ;) nadia drog upp sin tröja och lisen la en kudde framför sina ögon xD så söta var de :D



psykopaten som de var rädda för xD


igår var jag först på porthälla för att kolla på UKM :D sams band Monologue var med och spelade :D de var jättebra och jag hoppas verkligen att de vinner :D

Efter konserten åkte vi alla (kuktus) till sävedalen för att köpa thaimat och sen hem till nadia för att äta :D sen chillade vi bara och hade det kul :D fast jag hade det dock inte så kul :O först attackerade pontus mig med en pilatesboll, sen attackerade sam mig med två papperstallrikar fast jag vann över honom ;) SEN... attackerade mattsson och tess mig och gav mig två sugmärken :O det var INTE KUL... det ser ut som om jag har blivit plågade på min hals :'( bäst för er att ni aldrig gör om det för i så fall får ni träffa på min kompis... PMS-PERNILLA... Henne vill man inte träffa kan jag lova (a)

Nu blire att plugga på inför färskvaror provet som är imon, kom på det idag (a)

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0