Helgen.

Fredag:
I fredags var det för mig att stressa hem efter att jag och gustav hade fikat för att lämna skolväskan och hämta handväskan, sen var det att småspringa till allum för att hinna med blå som gick halv två. Komhem kvart över ett och hade en kvart på mig att göra mig i ordning och komma till allum men jag hann (Y) När jag kom in till stan träffade jag nadia och vi gick runt och kollade i affärer och hon shoppade lite. När hon hade åkt hem träffade jag gustav igen och då åkte vi till scandinavium för att hämta min och nadias biljett till GREEN DAY. Jag är så sjuukt lycklig att vi ska gå¨på dem den femte juni :D LYCKA! När voi hade hämtata dem åkte vi till centralen och där mötte vi Carro och tommy (Y) Vi gick vidare till biopalatset och väntade på att bion skulle börja :D Vi kollade på Alice i underlandet och jag säger bara ett ord: JÄTTEBRA. Jag gillar verkligen den filmen mycket och asså Johnny Depp är ju helt fantastisk :D HAHA det var en liten hare med i filmen (den som dricker te) och enligt gustav var jag och haren lika i sättet xD Vi är liksom lika galna ;) JKag tycker verkligen att ni ska se på den för som sagt så var den helt underbar :D




Jag och gusgus :)

HAHAHA vi var först in i biografen så gustav sprang fram och ställde sig framför bioduken xD


När jag kom hem var det att mysa med mamma, Leo och hans son Sebbe som jag träffade för andra gången i mitt liv xD Han är trevlig nu när vi väl har pratat (Y) Vi kollade på två filmer underkvällen/natten ;) Först kollade vi på Silent Hill och det var en extremt sjuk och udda film "/ Lite läskig men mest förvirrande xD Vi fattade inte så mycket menmen xD Efter det kollade vi på The Eye och den är bra :D lite läskig den med ;) LOVE. Jag älskar läskiga filmer så sjukt mycket :D det är så kul att bli rädd xD Mohaha. Vi kom i säng när klockan var vid tre så det var en rolig dag :D




Lördag:
Igår var det att åka hem till nadia vid halv fyra för att gå på sminkparty :D det var jätte kul fats jag blev hundra kronor fattigare xD Köpte en ögonskugga för HUNDRA kronor.. Det är dyrt men värt det för den är extremt snygg :D När tjejen som höll i det hade åkt kom killarna och vi mös :D elller killarna och killarna xD Torsten och Jesper kom ;) Dert var sjukt mysigt när v i släkte alla lampor under Earth hour mellan halv nio och halv tio (Y) fast vi hade släkt hela kvällen och satt och mös med stearinljus :D Jag sov över hos nadia och vi hade jättemys tills hon somnade xD Men jag somnade ganska fort där efter med tror jag ;) Tyvärr glömde jag av att ta kort på alla efter att vi hade sminkat oss men vi var jättesöta iaf :D

Söndag:
Idag vaknade jag och nadia typ tio över två (sommartid) och jag gick vid ungefär halv tre för att vi båda måste plugga (Y) Men jag hamnade ju här iställlet (a) Men nu ska jag faktiskt plugga (Y) skriva en uppsats om sockens historia :D KUL :D

för skojs skull ;)


pussar perre

Kommentarer
Postat av: Nadia

superduper helg var det :D <33

2010-03-28 @ 20:08:24
URL: http://randomfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0