Hatar min gitarr D:

Okej jag får damp på riktigt D: Igår stämde sam gitarren, men idag låter den hemskt igen :O jag får damp på den D: visst är den ny och då brukar den ändras ofta men efter typ fem timmar igår hade den ändrats :O FEM TIMMAR!!!! Så fort jag kommer in i en musikaffär med nån ska jag köpa en stämmare till gitarren direkt (Y) så kan jag ju fixa det själv och börja spela så det låter bra (Y)

Idag ska jag och Tess dra till Lexby vid tolvtiden :D hälsa på alla lärare och se hur det är i skolan :) ska jag vara ärlig så saknar jag faktiskt lexby lite (a) det var sån härlig stämning och alla (de flesta) lärarna var helt underbara :D Det ska bli kul att se hur eleverna har blivit nu, om det har blivit ännu mer PJ:s och fjortisar, troligen har det det så jag kommer väl få lite smått med panik när jag kommer in men bara att andas och ta sig igenom det (Y)

Efter lexby vet jag inte riktigt vad jag eller vi ska göra men nåt kul kommer vi säkert på (Y) och när hon ska repa ikväll ska jag hem och bli frisk... Har blivit helt blä-förkyld över natten och det är inte kul alls, ingen skola imon heller D: varför ska jag bli sjuk på den bästa veckan i skolan :O WHY?!?! jaja sånt är livet D:

Nu blire frukost och sen fixa sig :D hoppas dagen kommer bli kul och troligen blir den det :D ska ju vara med tess ;)



pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0