Grym.

Asså jag är så grymt duktig (Y) Nu har jag skrivit klart min uppsats om matvanor och jag började på den förut så man kan säga att jag är stolt :D Den blev nästan en och en halv sida :D Har ingen aning om hur lång den skulle vara eller hur man skulle skriva den heller så jag kan ha gjort helt fel men jag har gjort det iaf (Y) (a)



Nu ska jag börja på köttupsatsen igen. Hoppas jag hittar lite mer information idag (Y) Annars kommer jag kasta kött på veronica tills jag får höra allt av henne (6) haha skoja (a) Ojoj nu börjar jag bli flum känner jag :D Hur ska jag klara av att plugga då? Det får bli ett mysterium ;)

Hahaha flummiga katter (a)


pussar perre

Kommentarer
Postat av: Angelica

Aa verkligen, jätte skönt! Allt bra med dej?

2010-03-20 @ 17:39:12
URL: http://dansannkan.blogg.se/
Postat av: Nadia

duuktigt!!!!!!!! :D:D

2010-03-21 @ 13:51:26
URL: http://randomfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0