Från Flum Till Uttråkad.

Förut idag var jag så sjukt flum att carro blev rädd för mig (a) Jag satt frmför datorn med sjuuukt hög musik och chattade lite :D Samtidigt som jag gjorde det skuttade jag runt som en galning i mitt rum och sjung :D När jag sedan gjorde mig i ordning blev det svårt för jag ville så gärna dansa men skulle jag gjort det när jag stog med mascaran skulle jag sett hemsk ut (a) Efter att jag hade varit flum i typ två timmar försvann allt :O Jag fattar inte hur det gick till men jag blev helt lugn och sitter typ bara här nu xD fast musiken är fortfarande på högt ;)

Såhär ser jag ut idag då ;) Vackert vacker... taha (a)


Snart kommer sam och sen nadia :D sen dras det vidare :D

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad söt du är vännen!



By the way, har du slutat dansa eller nåt?

2010-03-20 @ 00:35:15
URL: http://dansannkan.blogg.se/
Postat av: Nadia

snygging! :D <33

2010-03-21 @ 13:50:57
URL: http://randomfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0