...

Jag kan knappt prata D: Igår kväll satt jag och pluggade samtidigt som jag sjöng riktigt HÖGT, när jag skulle prata med farmor igår fick jag knappt ut något ljud, det var liksom mer som viskningar :O I morse när jag vaknade kunde jag heller knappt prata och det var inte alls bra eftersom jag hade redovisning i engelska idag :O men som tur var kom rösten tillbaka tills jag skulle prata (Y) tur hade jag allt :D

Jag vet att jag är udda men det är bara bra tycker jag (a) så därför ska jag nu ikväll sitta och sjunga riktigt HÖGT igen och se om mer av rösten försvinner (a) då kommer jag ju inte kunna svara på något i skolan imon (Y) asså ibland är jag riktigt smart faktiskt :D fats ändå inte för jag kommer kanske inte kunna prata imon kväll på dansen då xD

Shake:
Imon kommer Shake till möllan :D klockan halv åtta är det insläpp och åtta börjar bandet spela (Y) hoppas ni alla dansare kommer dit så man får några trevliga att prata med :D


Idag ska jag bara lata mig och chatta för fulla hus ;)



pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0