Ensam.

Nu känner jag mig helt ensam här D: alla som jag chattade med på msn försvann och jag sitter nu här helt själv och gör nada D: Det känns så konstigt när man alltid hör ljudet av att nån har skrivit nåt men nu är det helt tyst, om man inte tänker på musiken då (a) Men som tur är började nadia sms:a med mig nu (Y) Haha jag, data och mobil, hur skulle jag överleva om de försvann? jag skulle inte göra det xD

Såhär ensam känner jag mig nu xD


Jag funderar faktiskt på att stänga av datorn nu och umgås lite med mamma eller duscha (Y) Det kan jag göra (Y) Det ska jag göra ;)

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Adde-Leinard

Vid första anblicken var jag helt säker på att det stod "göra nadia", fast det stod "göra nada" :P

2010-03-27 @ 06:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0