Duktiga pernilla.

Idag har jag varit duktig och pluggat igen fast inte lika mycket som igår (a) Istället satte jag på extremt hög musik nu eftersom mamma och Leo har åkt till bohus för att packa ner alla Leos saker innan han flyttar in (Y) Frågan är bara vart allt kommer hamna... I MITT RUM...... Jag bor i ett förråd (Y) Asså allt som inte får plats i källaren hamnar i mitt rum :O och tvätten :O Mitt rum = förråd och tvättstuga "/ Men om jag har tur hittar vi ett hus snart så vi kan flytta :D Fast jag vill inte flytta för långt :O kommer sakna kuktus så mycket i så fall D: fast jag tvingar mamma att köpa ett fritidskort till mig så jag kna komma varje helg ;) De kommer aldrig kunna göra så jag kommer ifrån er ;) mohahahaha jag ska alltid vara med er mina älskade underbara vänner :D wiiii :D Och när vi har hittat ett hus blir det massive sleepover hos mig :D WOHO :D bara för att jag är bäst (a)

Tyvärr finns inte alla med på bilden menmen (a)


Ska bara säga att detta var ett ganska så flummigt inlägg (a) Liiite iaf (a) Nu blire hög musik igen och skuttande :D:D:D:D:D:D:D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0