Datakunskap.

Nu sitter jag inne på datakunskap med halva min klass xD jag har redan fått VG i det men maten börjar om typ två timmar och jag vill inte sitta där ute helt själv så följde med in (Y) jag kommer troligen bara vara inne på facebook (a) orkar göra övningarna liksom (6)

Jag tror att jag kanske kommer få MVG i chark för idag smakade jag på korvsmeten (Y) riktigt stolt :D den smakade gott men konsistensen var lite annorlunda xD Slutade halv tolv ungefär så det var en bra dag :D vi jobbade på snabbt (Y)

När jag kommer hem idag ska jag bara plugga :O asså jag komer snart avlida :O vi har fått jättemycket plugg nu... uppsatser, redovisningar och prov :O *dör lite* Men nu ska jag inte tänka på det (a) nu blire facebook ;)

Tyvärr ingen bild nu, har ju ingen i skolan xD

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Nadia

DUKTIG ÄR PERNILLA!!! :D

2010-03-09 @ 20:45:16
URL: http://randomfreak.blogg.se/
Postat av: Gustav

Jag äter hur jävla mycket deg som helst i bageriet. inte fan kommer Maria sätta MVG på mej!

2010-03-11 @ 21:25:25
URL: http://anderbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0