Converse.

Nu har jag precis varit inne på Ellos och köpt ett par låga blå converse :D LYCKLIG :D Med csn-kortet kostade skorna bara 419:- så allt sammanlagt gick på 468:- ungefär :D och skorna kostade 699:- innan :O asså det här är lycka på hög nivå :D Fast det kommer ta typ en hel månad tills de kommer hit :O de kommer inte förrän den 25 april :O Men jag har bestämt att tiden kommer gå snabbt :D (a) Tills de kommer har jag ju som tur är mina serisa :D de ska jag inviga på fredag :D BTW... Jag invigde mina solglasögon igår :D det var så härligt att gå med det för då fick jag en riktig känsla av vår :D den får skynda sig hit nu :D våren alltså (a)


pussar perre

Kommentarer
Postat av: Skuttmongo ;O *skuttskuttskutt*

HOLY FUCK :O Snygga <3

2010-03-16 @ 22:05:47
URL: http://skuttmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0