Att halka i snön...

Det är inte nåt jag tycker är kul att göra själv men när jag ser andra göra det skrattar jag så mycket att jag nästan ramlar ihop (a) Detta hände idag... Filip ramlade (a) HAHAHAHAHA, han skulle lägga en snöboll i angelicas luva så han gick upp på en snöhög och halkade så helt plötsligt låg han bara där som en fisk på torra land xD vi var fem tjejer och han så vi tjejer började skratta jättehögt och bakom oss gick tre killar från en annan skola som också skrattade sjukt högt (Y) det var extra kul eftersom han blev lite generad av det (6) när vi hade gått en bit frågade jag honom om han inte skulle lägga sig i nästa snöhög som jag såg (6) det var så kul att reta honom för det xD Så nu vet jag vad jag ska tänka på om jag vill skratta (Y)


Nu ska jag t aoch vara riktigt diktig och städa (Y) känner mig redan stolt fast frågan är ju om det kommer hålla i och om jag kommer börja städa (a) om jag orkar med att damma av och dammsuga mitt rum D: Jo  nu ska jag städa :) Sen kanske sova en timma om jag hinner innan jag ska åka till dansen (Y)

Supercleaner!



pussar perre

Kommentarer
Postat av: Jakubdaniella

Nice site, Keep it up

2011-03-29 @ 10:27:00
URL: http://jakubdaniella.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0