Anonym.

Jag förstår inte riktigt... När man kommenterar något ska man skriva sitt namn och inte skriva anonym. Man ska stå för det man säger annars är man bara feg. Det är en person som har kommenterat en sak om min pappa på ett inlägg och jag vill att du skriver vem du är, tror redan jag vet men vill vara säker, du skrev ju trots allt: Vi som finns i hans familj. så jag har ju tre personer att välja mellan men vet nog vem av dem du är.

Idag har jag bara suttit hemma framför tv:n och försökt bli frisk fast det går inte så bra alls D: får knarka lite mer halstabletter så blire nog bra :D  Har precis målat mina naglar röda och fina:D ska snart fixa lite på kanterna bara (a)

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej Pernilla, jag är inte feg. Självklart kan jag skriva att det är jag, Benita. Men trodde inte att jag skulle behöva det eftersom du inte berättade att det var din pappa och mig du skrev om i inlägget. Varför låter du inte andra läsa min kommentar eftersom du hänger ut din pappa på det viset. Du vet inte sanningen Pernilla. Det du tror dig veta är bara inmatad falskhet från det att du var 9 år. Klandrar DIG inte för detta! Är du något intresserad tar du nog reda på sanningen. Lycka till!

2010-03-16 @ 21:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0