Varje morgon.

Det är så kul för varje morgon sätter jag på datorn och kollar på hur många läsare jag haft på bloggen och det gå verkligen upp och ner från varje dag, visst är ni inte många men jag är extremt glad över att ni som läser den fortsätter med det :D Varje morgon så kollar jag hur många som läst för dagen med och det står nästan alltid en xD Det är lite konstigt att bara en har tittat fast samtidigt så förstår jag, man orkar inte ritkigt läsa massa bloggar på morgonen utan det gör man ju oftast senare ;)

Nu har jag iaf varit vaken i en timma och jag är sjukt trött, la mig tidigare igår för att jag skulle vara pigg idag men det påverkade mig tvärtom, blev faktiskt bara tröttare av det xD Men imon då äntligen kan jag sova längre än till tio och behöver inte gå upp efter klocka :D Gud vad SKÖNT det kommer bli :D Det är verkligen det värsta som kan hända på sommaren... Att behöva vakna av att klockan ringer :O Man vill ju liksom bara sova ut men har man jobb så måste man gå upp ;) Och jag är självklart glad att jag fått mitt jobb för jag fixar ju pengar till London nu :D Har redan fått in lite över 2000 kr och jag ska ju jobba varje dag hela sommaren :D fram tills jag och farmor drar :D Tillbaka till att vakna av klocka ;) Jag har som tur är bästa ringsignalen på mobilen som jag vaknar till ;) man blir riktigt glad av att höra den :D eller ibland iaf ;)

Ringsignalen.

Lyssna på den vet jag ;) Speciellt om ni tycker om Journey :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0