La Familia.

Jag har fått en ny familj :D En ny far, ny mor och en syster :D Det är helt underbara och jag älskar dem så :D <3 Idag var jag, mor och far inne i stan och åt och fikade :D Sen gick vi runt på stan och bara hade det kul tills vi tog en tripp till saluhallen ;) Där hade vi ganska så kul men det luktade för mycket xD Efter vi hade varit där åkte vi vidare till frölunda torg och där gick vi i alla affärer och provade solglasögon :D riktigt kul var det ;) Sen åkte jag hem xD Haha men det var en mysig dag och jag längtar tills tisdag då vi ska träffas hos mig :D de ska komma till partille :D det blir sista gången innan jag träffar min far med innan hon far till Bosnien i fucking 2 MÅNADER!! Kommer sakna min lilla far så mycket :'( Tur att mor stannar hemma iaf :D

Mor <3

Far <3

Jag och min mor <3

Jag och min far <3

Me!


Pussar perre

Kommentarer
Postat av: Far

Kommer sakna dej med <3

2010-06-19 @ 23:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0