Ingen frukost.

Jag vaknade för en och en halv timme sedan men latade mig mycket med att fixa mig så nu behövde jag stressa för att fixa mig sså jag hinner inte äta frukost :O Är redan sjukt hungrig så vi får se hur jag är efter två timmar på jobbet med :O får gå hem och ta en macak eller nåt sen :D Efter det drar jag till kåhög och till Tess :D Äntligen ska vi ha en dag bara vi :D Det känns som om det var år sedan :O Fast vi bara har känt  varandra i ett år :O Så lite.. Det känns som om kuktus har varit vänner hela livet :O Undra hur det skulle varit om jag inte hade valt musik i nian på lexby... Frågan är vad jag skulle göra nu och vilka jag skulle umgås med isället :O Glad att det blev musiken som förde oss samman :D <33

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0