Glad midsommar!

Min midsommar idag kommer börja hemma med mamma, Leo, mormor och morfar :D sen ikväll ska jag dra mig till utby för att fira med några kaktusar :D dagen kommer bli underbar hoppas jag :D så bra med fint väder med :D Dagen började dock jättehemskt... Min plattång gick sönder D: :'( Men som tur var så var mormor och morfar hemma hos farmor och farfar en snabbis och de var kvar när jag ringde så de ska ta med sig min plattång som jag hade där :D jag kan ju säga att jag är sjukt snygg nu men halva håret plattat och andra som ett fågelbo xD Men det blir snart fixat :D Ha nu en jättebra midsommar alla underbara människor där ute :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0