Weekend i London.

Jahopp då var det kvällen innan och resfebern har börjat :O Klockan kvart i sju imon lyfter planet för mig och farmor till London och vi kommer vara där nere vid nio svensk tid ungefär :D Vi ska bo precis vid Oxford Circus så vi bor mitt i gröten :D LYCKLIG! Det kommer bli helt awesome :D Under tiden som jag är där nere ska mamma och Leo måla och tapetsera om i mitt rum så när jag kommer hem kommer det vara rent fint och ommöblerat ;) Och.. Ett rum för en vuxen person ;) Bort med allt rosa :D När jag kommer hem kommer jag förhoppningsvis ha med mig en helt ny garderob med ;)

Precis här ska vi bo ;)


Vi skrivs på söndag kväll eller måndag ;)

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0