Utskälld för att vara snäll..

Okej idag när jag gick till jobbet var jag glad och när jag kom dit var det en underbar äldre man där som skojade och när han sedan åt skojade jag och Bekes som galningar och hade jättekul :D När den äldre mannen skulle gå skulle jag hjälpa honom upp men så kom det en kund så han fick försöka göra det själv tyvärr... Ziad vaknade precis då och skällde typ ut mig för att jag ville hjälpa mannen. Han sa att det kunde vara risk att han kunde ramla så han ville inte att jag skulle hjälpa honom för om han skulle ramlat när jag hjälpte honom trodde Ziad att han skulle ringa polisen och massa sån skit.. Så jag blev alltså utskälld för att jajg försökte hjälpa en gammal man upp från stolen..... Man kan ju säga att jag är jävligt IRRITERAD nu.... Orkar fan inte jobba där om han håller på att dampa när jag ska vara snäll..

Snart har Nadia slutat jobba med så då ska jag hem till henne och mysa :D ska även sova där för jag har tagit ledogt imon på lunchen ;) Så istället för att jobba då imon ska jag åka in till stan med Nadia och Yasmin ;D Det kommer bli en bra dag ;)

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0