Stan och roma.

Dagen idag började med att jag och Ida åkte in till stan för att hämta ut biobiljetterna till Eclipse som jag, nadia, ida, mattsson och lisen ska se på söndag :D Efter vi hade gjort det satt vi och fikade och snackade ;) Sen gick vi bara runt och kollade tills hon skulle färga håret :D

När jag kom hem mötte jag upp mattsson hos mig direkt och vi gick till allum och kollade runt lite och sen satt hon på mitt jobb i två timmar för att äta där med mig efter... Hon är så sjukt snäll den tjejen och jag älskar henne mycket ♥ När vi satt där snackade vi om lite olika saker och bara hade trevligt :D Samtidigt som jag flummade lite halvt konstigt typ xD Kul vare iaf :D Jag och mattsson klippte oss igår med så nu är vi riktigt heta ;) Inte för att det syns så mycket dock för hon toppade bara och jag klippte bara ner min lugg lite och nopprade mina ögonbryn :D men små saker kan spela stor roll de med ;)

pussar perre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0