My sis frida.

Igår kom frida hem till mig och vi började dagen med att gå till Ulliz zoo på torget för att jag skulle köpa lite fiskar till mitt jobb, sen gick vi til jobbet och lämnade dem ;) Efter det åkte vi in till stan för att ta och gå runt lite :D men det slutade med att vi först åt och sen satte vi oss på ett café och fikade i typ två timmar xD Sen drog vi till donken och mötte filip där för han var hungrig xD Efter det drog vi till den där skateparken bakom bergakungen och kollade på hans brorsa när han åkte lite :D Och på några andra ;) Det var en så snygg kille som åkte där utan tröja och jag trodde jag skulle dö när jag såg honom och sen när vi skulle gå var jag tvungen att gå förbi honom så jag blev tydligen ganska röd och generad (a) Men senare drog vi på bio iaf :D Knight and day :D Den var bra men inte så bra att man vill se den igen xD Men som tur var så var Tom Cruise ganska sexig vid vissa tillfällen ;) Efter det drog vi hem och sen låg jag och frida och snackade typ hela natten ;)




Idag hände det dock inte så mycket xD det började med att jag och frida åt bullar till frukost och sen ålte jag hem till farmor :D Sen jobbade jag och efter det övningskärde jag igen ;) På kvällen tittade vi på remember me med och jag grät i slutet :O Jag tycket ni ska se den :D Men nu ska jag nog a och sova snart :D



pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0