Kvällen/natten.

Okej igår vid åtta satt vi några på roma i en timma ungefär och sen gick vi hem till mig för att se på the grudge och shutter island ;D Filmerna var bra men the grudge var inte alls läskig eftersom jesper och oscar pratade och skrattade om/åt allt i filmen xD Shutter island var bra men jag fattade inte så jättemycket xD den är ganska kompliserad men lisen berättade sen för hon har läst boken :D Lisen, nadia och mattsson sov över och det var jättemys :D Fast det var bara lisen som sov för vi andra dygnade :D Jag har nu varit uppe i 27 timmar men jag är inte trött :O Jag är typ bara flummig och det negativa är att jag är själv :O Men jag får väl chatta runt tills jag dör xD Nu ska jag städa lite efter alla smulor från igår xD



pussar perre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0