Imon kväll.

Okej jag kan berätta lite om vad som ska hända hos mig imon ;) Vissa (de som vill) i kaktus ska komma hit för att först kolla på en skräckfilm, det blir nog: sorority row eller the grudge 1, och efter det ska vi kolla på shutter island :D vissa tjejer ska sova över och då kommer det bli tjejsnack säger jag bara ;) Jag ska göra det mysigt genom att lägga ut madrasser på golvet så man kan sitta på dem eller i soffan :D Har också massa mys att äta till ;) Innan vi går hem ska några komma till roma för att äta så vi träffas lite innan filmerna :D jag känner på mig att det kommer bli en sjukt bra kväll och jag längtar så sjuuuukt mycket :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0