Fullt upp med bio.

Woho vilken bra dag jag har haft idag :D Först åkte jag, ida, josefine, lisen, nadia och mattsson in till stan för att kolla på eclipse och den var faktiskt ganska bra ;) Den bästa av de tre twilight filmerna (Y) Efter filmen träffade vi tess och josefine drog hem D: Men vi adnra drog till ett litet mysigt café och satt och fikade en stund :D Sen drog jag, nadia, ida och mattsson tillbaka för att se på en bio till ;) Vi valde sex and the city två och jag höll på att få panik för vi hade ungefär fem minuter på oss att beställa alla biljetter och komma in och så hamnade vi i sämsta kön men ida och mattsson som inte hade sett den hann se början men det missade dock jag och nadia D: Lite synd för det var en av de bästa sakerna i filmen :D Menmen ;) Efter det drog vi hem och när jag hoppade av bussen hittade jag en liten söt kille gå där vid vägen som jag känner så jag snackade med honom på busshållplatsen i 30 min tills hans buss kom och så hade vi det bara mysigt ;) Väl här hemma har jag bara suttit och messat och sett på film och nu kommer jag snart dö av trötthet så jag ska nog snart sova (a)




pussar perre

Kommentarer
Postat av: Josefin :)

jättemysigt vare, en sak bah. JOSEFIN inte med e ;) <3

2010-08-04 @ 19:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0