Saknar redan!

När klockan är nio imon lyfter planet, så det är ju liksom några timmar kvar tills vi åker. Jag har lyckats börja sakna alla redan nu... Det ör inte okej och jag fattar ionte hur jag ska klara av en hel vecka utan mina underbara vänner :D  Jag älskar er alla så extremt mycket och det har jag sagt innan men man kan äldrig säga det för många gånger till er för ni är bara så bäst och helt underbara :D lööve you all <3333333 <3333333 <33333333

Nu ska jag snart sova för om sex timmar ska jag gå upp :O läntar tills vi är framme så jag kan somna i solstolen ;)

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Gustaav

MAN SKA SOVA ÅTTA TIMMAR!

2010-01-03 @ 23:56:55
URL: http://anderbergh.blogg.se/
Postat av: Gustaav

SÄG INTE ATT JAG ÄR FAIL BITCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-12 @ 20:31:35
URL: http://anderbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0