Ojoj nu har det gått länge...

... utan något inlägg.
Därför skriver jag ett litet nu xD Jag har haft tre roliga dagar :D iförrgår var jag med nadia och jesper och vi spelade ett spel på datorn xD Det var extremt kul och jag och nadia var iaf extremt flummiga :) Jesper tyckte nog att vi var lite konstiga med tanke på hans ansiktsuttryck xD Men det var en extremt rolig kväll :D på dagen var jag hemma hos mattsson med tess :D det var också kul :D

igår var jag på öppet hus på skolan och hjälpte till att guida runt :D Det var jag, alex och en kille från tvåan som heter robin :D jätteschysst kille :D det vra kul men vi åkte från skolan klockan halv åtta och det var lite segt xD som tur var fick vi en biobiljett för det så vi gjorde det inte helt gratis ;) Efter skolan åkte jag till möllan för att hjälpa dance4fun med sin kurs i gammeldans xD som tur var behövde jag inte göra nåt utan satt bara där och messade :)

Idag har mamma haft ett ljusparty och det var kul bara för att frida följde med helen :D har saknat henne så och har nu börjat försöka få med henne att gå till buggen nästa vecka med mig när den börjar föör i år :D hoppas hon vill för hon är grymt bra :D

Nu sak jag nog ta och sova :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0