New moon!

Nu har jag kollat på new moon och den var INTE bra alls tycler jag :O Handlingen var inte så bra och det hände inte så jättemycket... Det enda jag tyckte om var när man fick se jacob utan tröja och försat scenen på edward fördå var han faktiskt ganska så snygg :) Men under resten av filmen var det bara jacobs mage jag ville se (a)

Mumsbit (a)


Varje gång som jag har sett en film måste jag alltid se de andra som kommer efter så tyvärr måste jag kolla på trean och fyran när de kommer så jag hoppas innerligt att de är extremt mycket bättre annars kommer jag dampa sönder. Juste det... SLUTET sööööög så hårt att det inte var sant, OMG så dåligt att jag typ ville hoppa på bioduken xD Men det gjorde jag inte xD hahaha

Imon ska jag på bio igen... asså tre dagar i rad :O inte så bra för mina pengar tar slut menmen jag gör det för mattssons skull :D då ska vi se på snabba cash :D hoppas den är bra :D

Nu ska jag plugga lite engelska och svenska :( sen blire att sova så man orkar upp imon :D Hoppas eran kväll blir bra :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0