Fredag och lite lördag!

Igår efter skolan var jag i stan med nadia och mattsson :D Jag köpte en film som heter G-Force och ni som inte har sett den filmen måste se den så fort som möjligt :O Det är en av de roligaste filmerna jag sett på länge, och jag ser den dubbat för det är en som snackar så skön göteborska där i så man blir alltid glad när man ser den scenen :D Scen 6 (a)


Efter det gick vi till donken för att köpa nåt och dricka så vi kunde sitta där inne xD efter att vi hade varit där en stund såg jag oscar i kön och sa till nadia att gå och hämta honom, så han och hans  kompis satte sig vid oss :D sen var det bara jag, nadia och oscar kvar för de andra åkte hem xD När va hade åkt hem gick jag och nadia ut med nicko och rufus :D att ta en promenad och prata är riktigt skönt :D Vi ska börja göra det lite oftare :) Det är ett riktigt bra sätt att umgås på också, speciellt med nadia iaf xD



Vid sju gick vi till stationen för att möta oscar och sen ick vi hem till lisa efter att vi lämnat hundarna :D där satt vi och snackade:) och nadia attackerade mig :O det var läskigt men kul xD När klockan var vid halv tolv gick några av oss hem och då blev det raka sängen för mig för jag var extremt trött :O

Idag runt halv tre ska sam komma hit och vi ska umgås :) och sen ikväll vid kvart i sju ska jag och mattsson in till stan och kolla på filmen: Det regnar köttbullar eller cloudy with a chance of meatballs :D Det kommer bli jättekul hoppas jag :D


Nu ska jag fixa mig lite och sen ska jag bädda min säng :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0