Stan!

Idag skulle vi bara ha haft en lektion för att gympan blev inställd så vi skulle ha haft engelska och svenska, arbeta med frågor och sen film. MEN... vår vikarie till svenskan kom aldrig så vi fick sluta :O Jag började då tjugo i tio och slutade klockan elva :O Snacka om att det var OVÄRT att åka till skolan idag D: men som tur var träffade jag nadia i stan och vi shoppade lite ;) två BH:ar och ett par trosor ;) Riktigt snygga faktiskt :D

När jag kom hem satte jag mig vid datorn och började skriva på min svenskaberättelse om asagudarna... det är tråkigt men som tur är får man ju hitta på och skriva exakt vad man vill ;) synd bara att jag typ inte har någon fantasi :O Men två sidor är nästan skrivna nu iaf (Y)

För att piffa upp allt lite kommer jag och nadia (och lite filip) (a)


pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0