Stan med nadia!

Igår efter skolan var jag i stan med nadia som nästan varje fredag :D Det är liksom våra dagar :D Vi gick till Paprika och åt (Y) Sen handlade vi lite och sen var det att ta en tur till Nisse för att hämta mina bussbiljetter till Uddevalla :D När vi kom hem gick vi ut med Rufus och Nicko på en promenad och jag trodde verkligen att mina ben skulle ramla av för att det var så kallt :O Vi gick till kossorna i kåhög men vände där, vi tänkte gå lexbyjoggen men inte i den kylan. Till sommar lovar jag att vi ska ut och gå nadia :D Bara för att du tycker om det så mycket och för att det är bra träning ;)

Imon ska jag åka upp till mormor och morfar och stanna där tills på onsdag :D Vi ska åka till nordby eller nåt tror jag xD har ingen aning om vad det är men kul blir det nog :D tre underbara dagar :D

Nu sak jag till nadia :D

pussar perre

Kommentarer
Postat av: nadia

hihi det låter bra! :D <3

2010-02-14 @ 12:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0