Nordby!

Idag åkte jag, mormor och morfar till Nordby :) Jag hade aldrig varit där så de ville visa det för mig :D Nordby är ett stort köpcenter precis vid gränsen till norge lite efter strömstad :D Det är lika stort som ett ochh ett halvt allum xD Det var lite roligare affärer och mycket mer matställen :O asså vart man gick än så kände man alltid lukt av mat ;) Jag fick en jättefin BH av mormor och morfar ♥ och så köpte jag ett par trosor som hörde till själv ;) De var jättesnygga men tyvärr får ni inte några bilder på dem heller ;)



Vi kom hem för en timma sedan ungefär och då åt vi direkt :D och nu sitter vi och latar oss :D Jag och mormor framför var sin dator och morfar framför tv:n ;) Vi får väl se vad som händer under kvällen ;)

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0