Nadia!

Jag satt precis här och chattade med nadia och när hon skulle logga ut kom jag på en extremt viktig sak...

Nadia:
Du är den bästa kompis som jag någonsin haft och någonsin kommer ha.
Det är jag helt säker på, det finns ingen där ute i hela världen som är som dig <3
I tredje klass blev vi bästa kompisar och det har vi varit i alla dessa år.
Visst har vi haft dagar då vi inte kommit överrens och jag har fått några dampryck på dig,
även fast jag har varit en tyken liten sak ibland har jag fortfarande alltid älskat dig <3
Du har varit den person som jag alltid har kunnat gå till om jag behöver råd eller hjälp.
Du har hjälpt mig med alla mina problem som har kommit under åren.
Det är du som har fått mig att klara av att bli stark och gjort så jag orkat stå på mig.
Utan dig skulle mitt liv inte vara något, det skulle vara ett stort tomrum.
Ett liv utan dig är inget liv, det är som ett brinnande ljus utan låga.
Det fungerar helt enkelt inte.
Jag har hellre inget liv än ett liv utan dig.
Du är som mitt egna körsbär på mig stora glass...
alla smaker kan finnas och då är den god men utan sitt körsbär är den nigenting,
bara en tråkig skål med olika smaker, allt måste ha något spännande.
Du är det spännande i mitt liv och det är jag extremt glad över.
Jag kommer aldrig glömma dig och hoppas du aldrig glömmer mig.


Här är en låt som passa in på hur jag känner för dig och som alla andra med borde känna.

Du är det finaste jag vet av Björn Afzelius:
Du är det finaste jag vet,
Du är det dyraste i världen.
du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna, som
fåglarna, som blommorna på marken.
Du är min ledstjärna och vän,
du är min tro, mitt hopp, min kärlek.
Du är mitt blod, och mina lungor, mina ögon, mina skuldror,
mina händer och mitt hjärta.

Friheten är ditt vackra namn,
vänskapen är din stolta moder,
rättvisan är din broder, friden är din syster,
kampen är din fader framtiden ditt ansvar.
Ja du är det finaste jag vet,
du är det dyraste i världen.
du är som, stjärnorna som, vindarna som, vågorna som,
fåglarna som, blommorna på marken.

Det finns tusen fler saker som jag kan säga om dig men det kommer ta tid och jag måste ju få sova (a) du förstår mig <3 Jag älskar dig 463146250302605065265405 gånger runt jorden och tillbaka <3


pussar perre

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lilli söta Pernilla! Du är ju för underbar!!!! Jag hoppas att du inte tycker du är jobbig, för det är du absolut inte!!! Jag älskar dig din sötaste och finaste och bbästaaaaa och vackraste pernilla. Ett liv uutan dog är som en låt utan misik. Det är liksom helt fel. Jag vet att allt kommer lösa sig tillslut och du förtjänar INGET annat än det absolut bäst och om mågoo NÅGONSIN sårar dig finns jag alltid här för dig för att ställa allt till rätta! Du förstår mig och du får mig alltid på bra humör och det är det enda jag ber om. Tack så mycket för ditt supersöta inlägg!! Jag älskar dig, nu och föralltid!!!! Du finns alltid i mitt hjärta!! du är världens finaste vän!!!! <333333333333333333333333333 ALLTID DIN BÄStA VÄN!! jag tvingade navid attGe mig hans iPhone. I början var den svår att skriva på men det är lättare nu. Hoppas du förstår vad det står ;) hihi pussa!!!

2010-02-08 @ 22:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0