Massa dagar!

Nu har det gått massa dagar utan att jag skrivit men har liksom inte haft tid (a) vissa dagar har varit ganska tråkiga men kan bertätta om några som var riktigt roliga ;)

I torsdags åkte jag, nadia och ida hem till oscar och hutor :D vi var där för att "lana" med dem, jesper och musse (Y) De lanade massa olika spel (a) och vi lanade msn och youtube ;) HAHAHAHAHA, roligaste kvällen på länge ;) Jag och ida sov över hemma hos nadia och vi somnade mellan typ fyra och halv fem ;) Inte så mycket sömn liksom xD På morgonen hittade jag en ny inställning på min kamera så det blev lite roligare att ta kort xD


På fredagen var det att åka hem till mattsson :D det var en jätterolig kväll :D Först var det bara att  chilla och sen på kvällen började vissa spela kort :D det var extremt kul att se på för det var bara nadia och filip som körde riktigt xD


Lördas och söndas var bara tråk fast igår var det extra mycket för då pluggade jag med D: det finns nog inget tråkigare :O

Idag har jag varit hemma oga förkylning D: vet inte om jag ska stanna hemma imon med... får känna efter senare. har bara pluggat och haft tråk idag med xD Hoppas det blir roligare imon, med skola och sånt :)

En bild som jag älskar från allum xD vet inte varför jag älskar den men iaf (a) hahaha


pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0