Lisa Bratsberg!

Du är en fin vän du :D

Har varit med denna underbara brud idag. Det var mysigt. vi satt och snackade om allt... och vi har kommit fram till att vi inte ska skämmas över något någonsin när vi pratar med varandra igen (Y) om ni nu ville veta det (a)

Låt om man vill gråta:
The Christmas Shoes.
Lyssnar man på texten till denna låt så kommer det troligen falla en tår för er kind, det gör det alltid för mig :O Om ni nu känner för at gråta då xD

Igår pluggade jag lite inför provet idag (det gick skiiit) och så gjorde jag klart min book report och svenska berättelse så idag har jag inte haft nåt plugg :D det är så underbart :D ska bara lata mig resten av kvällen :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0