Lagat mat!

Idag i skolan hade jag färskvaror och vi fick göra en riktigt god middag :D

Förrätt: Ingen idag.
Varmrätt: Rödspätta med kokt potatis, frästa rotfrukter och remouladsås.
Efterrätt: Chokladmousse.

Sammanfattning av middagen:
Maten var god och mättande. Efterrätten var lite för myclet och riktigt söt, men god på samma gång.

Efter skolan träffade jag lisa, jessica och joakim på allum :D vi åkte hem tillsammans och sen följde jag med lisa hem :D det var riktigt mysigt och vi pratade om det mesta :D har saknat de stunderna som vi haft tillsammans <3 När jag sedan kom hem var det bara plugg och mera plugg :( inte så kul men viktigt (y)

Här skulle det vara en bild på lisa men det funkade inte att lägga in den :(

Nu ska jag bara chatta på msn lite och sen sak jag nog sova :)

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0