knasig bild och sen fika!

Seg dag i skolan idag... fast, jag, ellen, sofia och gustav satt och "pluggade" (pratade) på gympan för vi ville inte åka skridskor (a) Jag tod då världens hetaste bild på mig själv ;)


HAHAHAHA sååå sexig är jag ju ;)

Efter skolan åkte jag in till stan och fikade lite fort med Carro och Elwina <3 Tack för en mysig stund xD

Ikväll har jag gjort en ny lista på spotify :D DISNEY <3 Den bästa listan jag har på spotify :D (a) Helt underbar är den :D På svenska också <3

Nu blire att sova snart :D

pussar perre

Kommentarer
Postat av: nadia

alltid lika het!!! <33 ;D

2010-02-11 @ 16:55:10
Postat av: Gustav

Jasså :O:O:O Så det var så du såg ut när ingen fick se :P

2010-02-11 @ 21:47:04
URL: http://anderbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0