Jahopp!

Nu kommer ett inlägg som kanske inte borde skrivas men nu göra jag det iaf....

Under de senaste månaderna har jag blivit extremt sviken. Först fick jag höra bra nyheter men sen ändrades de till dåliga, jag tog det och gick vidare (lite iaf). Efter ett tag fick jag höra bra nyheter igen och allt blev bra, tills... efter en vecka ungefär. Då blev allt dåligt igen och jag tog det fast lite värre än första gången, men jag försökte tänka på mig själv och komma igenom det, igen. för ungefär två veckor sedan fick jag bra nyheter igen och hela mitt hjärta lös upp. Jag log varje dag och om nätterna, hade underbara drömmar om dig, om oss. Allt jag kunde tänka på var när vi skulle träffas och på hur det skulle bli då. Men så fick jag höra de dåliga nyheterna igen... snart kommer jag ge upp. Klara inte av att bli lekt med på detta viset. Mitt hjärta klara inte av att bli brustet igen.

Jag förstår mig inte på vissa personer och jag skulle bara vilja att de skulle ta och sitta inne i en vecka och tänka på vad de har gjort och hur de kunde göra det... Låta personen få en tankeställare över allt som sagts och gjorts. Hoppas att personen inte gör såhär mot nån annan i framtiden, kommer veta hur det känns. Jag säger bara såhär... Olycklig kärlek är det som jag har upplevt mest av allt i mitt liv, olycklig kärlek,obesvarad kärlek och olycka på annat sätt. Vi får väl se hur det blir nästa gång som vi kommer ses... Jag hoppas du förstår mig om jag är lite frånvarande när det gäller dig och kanske (troligen) håller mig borta från dig ganska länge nu. För att tänka på mig själv och ta hand mig själv och mitt hjärta.




pussar (från en sårad) perre

Kommentarer
Postat av: Nadia

du kommer klara det!

du är så in i helvetes stark. visst du har haft otur i kärlek, men det kommer vända, och då kommer allt bli helt underbart!!! du får inte ge upp! jag lovar att även DU kommer få känna på riktig och ÄKTA kärlek. bara bit ihop och visa att ingen kan få dig att sjunka ner under ytan. för det är de du är bäst på! jag älskar dig och vet att du kommer kunna gå vidare! <333

2010-02-17 @ 13:10:09
URL: http://randomfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0