Jag borde hålla mig så långt borta från bakning som möjligt!

Idag tänkte jag och mormor att jag skulle ta och baka lite olika saker som man har banan i för hon hade massa som hon inte orkade äta upp xD Så jag började leta fram recept på saker med banan i och kom fram till att jag skulle göra banankaka och bananmuffins :D

Mina kakor blev jättefina och goda (tror jag) min muffins blev KATASTROF... Jag har aldrig failat så mycket när jag har bakat innan i hela mitt liv :O vi hade för små muffinsformar så all smet rann ut över plåten inne i ugnen så det blev pankaka av hela skiten :O Jag blev sur och förbannad först men nu skrattar jag bara åt det (Y) det var ju faktiskt gansk akul att man kan faila så stort liksom xD Tur för er tog jag bilder på mitt fina misslyckande (Y) Här kommer de xD Skratta inte för mycket när ni ser dem bara (a)






Som tur var så är smeten god (Y) hahahahha xD Jag fick tyvärr ingen bild på första plåten och det var den som var värst xD men det är kanske bra för annars sulle jag inte våga gå utanför dörren xD mihihi

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Nadia

det ser bra ut ändå :D alla failar ibland ;D

2010-02-16 @ 18:03:18
URL: http://randomfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0