HICHA KEBAB...

Hatar västtrafik... Det tog fucking 45 min för mig att komma hem på 59:an dag :O det brukar ta 30 min xD visst det var bara en kvart men stackars lilla therese fick stå och vänta på mig i allum i en halvtimma :O förlåt <3 det var en lastbil som hade blockerat hela vår fil så vi var tvungna att åka över till den andra för att komma förbi. polisbilar stod vid vägen och såg till så att det inte blev en krock, som tur var kom jag fram halv iaf (Y)

Då jgick jag och tess till EAT (vi är nästan standardkunder där) och åt kebab :D det var riktigt gott :D jag skulle skriav haha kebab till oscar på sms men det blev hicha kebab så det är mitt och tess nya ord (Y) varje gång vi blir förvånade ska vi säga det :D efter det såg vi en mamma som lekte med sitt barn... hennes ögon var uppspärrade och hon sa vink vink till ungen, hon såg sjukt läskig ut och tess härmar henne så det är tess nya ord för att skrämma mig xD hahaha

Jag följde med till tess, mattssons, rasmus, oscars och adrians rep :D de var riktigt bra och alla vet hur dom ska göra ;) alla kan spela sina instrument bra och tess har en jättebra röst och passade riktigt bra i de låtarna :D längtar tills deras spelning är :D

nu ska jag snart sova :D

Har ingen aning om vad jag gör på bilden :O menmen här är en för att piffa upp det lite iaf (Y)


pussar perre (hicha kebab)

Kommentarer
Postat av: THÄSSSSS xD

HICHA KEBAB <3333

2010-02-25 @ 22:44:28
URL: http://skuttmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0