Första februari!

Idag tog det en timma för mig att komma till skolan med bil och det brukar ta tjugo min :O det var bara för all snö som har kommit inatt :( När vi kom till skolan skulle vi laga mat :D Vi lagade pajer (L) ost och skink paj, spansk kyckling paj och en citron oaj till efterrätt :D det var extremt gott fast jag trodde jag skulle spricka när vi hade ätit klart :O
När ja slutat träffade jag alex i omklädningsrummet så jag följde med henne till bamba :) fast orkade bara dricka vatten xD Vi satt och snacka ganska länge och skrattade högt (a) Sen åkte vi in till stan och gick till espresso house så hon kunde köpa en chai latte :D Sen åkte vi hem :D och nu sitter jag här och lyssnar på musik och är jätteglad fast jag inte riktigt vet varör (a)

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0