Elak glädje!

Idag när jag kom till skolan trodde jag på riktigt att jag skulle somna när jag bytte kläder till mina arbetarkläder... När lektionen började kände jag hur mitt huvud typ skrek för att det inte orkade göra både korv och leverpastej idag men då skedde ett mirakel...

Vår ismaskin var sönder så vi kunde inte göra korv :D:D:D:D:D:D vi slutade därför när klockan var 10 :D Jag skulle avra med mattsson efter skolan idag så jag var tvungen att vänta i skolan en timma men jag tänkte att jag kunde gå upp till bageriet och tigga lite om att få hjälpa till (a) Snäll som veronica är lät hon mig vara med och packa ner kakor :) det var en härlig doft där inne jämfört med i charken xD

Näe klockan var lite efter elva åkte vi hem till henne och då var hon så underbar och gav mig lunch :D <3 Sen satt vi bara inne på hennes rum och levde livet med HÖG musik :D sen åkte jag hem och pluggade xD

Jag har idag gjort klart ett papper i LMK (livsmedelskunskap) och skrivit lite på min svenska berättelse :D liite stolt är man allt (a) Därför ska jag nu belöna mig med att chatta (a) och med HÖG musik igen :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0