Dans och fest!

Fredag:
I fredags var det dans på möllan igen :D det kom rikitigt mycket folk och det var jättetrevligt ;D Tyvärr hade jag helt fel skor på mig och ryggproblem så det blev ingen dans för mig :( men som tur var hade jag mycket att göra i cafét :D och människorna som dansar är riktigt trevliga med :D

Lördag:
Igår/inatt var det Tess och Musses födelsedagsfest :) den var riktigt rolig och det hände lite saker som jag inte trodde... men det var bra i slutet av kvällen iaf :D hoppas alla andra hade det trrevligt med :D Tack Oscar och Hutor för att de fick ha festen hemma hos er så att det blev nåt :D

Idag:
Jag sov hos nadia så kom därifrån vid klockan tre idag :D då blev det hem och äta lite och sen latade jag mig lite framför tv:n :D Nu ska jag vara duktig och plugga lite så jag slipper göra allt i veckan (y) jag har tre saker som ska vara klara i slutet av veckan och orkar inte ta det senare (a) så plugg plugg blire xD Hoppas ni får en roligare söndags kväll än mig (a)

Ska bara säga Grattis till Jesper och Nadia som firar sju månader idag med :D så söta är ni :D ♥

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0