Bästa middagen på länge!

Idag har jag också varit hemma för att jag var sjuk D: fast har ni blivit frisk :D så imon blire skola igen (Y) Synd att jag inte missade lmk-provet dock (a) kan inte så mycket på det kan man ju säga xD

Idag lagade jag och farmor den godaste middagen på länge :D Fläskfilé med potatisgratäng ♥ Jag skojar inte när jag säger att jag svävade på moln när jag åt det (a) man verkligen kände hur det smälte i munnen och det kändes som om man verkligen var i himmelriket :D MUMMMMS. Skulle kunna äta det varje dag i ett år tror jag xD om man bara tar lite olika kryddor skulle det vara toppen :D

För övrigt så har jag bara pluggat idag... fast inte inför provet, nej. dum som jag "tydligen" är så skrev jag på min book report... det kunde jag ju ha gjort imon fast det kom jag på nu, liiite efter är jag ju allt (a) bara för mig att börja plugga på det nu istället xD

slänger in en bild så det blir lite roligare xD ska försöka göra det i nästan alla inlägg (Y)


pussar perre

Kommentarer
Postat av: sneezy

HIGH FIVE!:D

2010-02-24 @ 22:23:10
Postat av: pernilla eliasson

Hahaha HIGH FIVE :)

2010-02-25 @ 22:23:14
URL: http://freakyhuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0