Minijulafton.

Igår firade jag, Nadia och Ida minijulafton och det var jättemysigt :D Vi åt jättegod mat som vi gjorde tillsammans och efter det öppnade vi våra julklappar :D Fick en underbar ring och ett nattlinne av Nadia :D Sen fick jag en bodylotion som luktar underbart och ett par örhängen av Ida :D Det dåliga med det är bara att jag inte har hål i öronen :( Det var riktigt synd för de var så fina :O Menmen inget att göra åt det :D Jag skulle lätt fixat hål i öronen om jag inte hade gått på ester.. Det är ju ingen idé då liksom!
Det var iaf en jättetrevlig och rolig kväll :D Jag ser redan fram emot nästa år då det troligen blir en ny minijulafton :D
pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0