Stieg Larsson filmerna...

ÄR SÅ JÄVLA BRA!

Jag och mattsson kollade på: Män som hatar kvinnor, igår och vi blev helt kära.. Den är ju så sjukt bra. Idag efter att jag mattsson och ida hade varit i stan drog vi hem till mig för att lägga över flickan som lekte med elden, till ett usb-minne och efter det drog vi hem till mattsson för att titta på den :D
Nu har vi bara trean kvar och vi håller på att bli galna för vi vet inte när vi ska se den :O Vi funderade på att göra det imon tidigt på morgonen men så kan inte ida då så det kommer nog inte bli förrän på tisdag tidigast :O Så seeegt :O Men vi får väl försöka hålla ut :D Lisbeth är ju helt klart den bästa av alla i filmerna ;) Så jävla cool att man dör lite :O För er som inte sett dem säger jag bara: SE DEM!!! ♥






pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0