Hur är det möjligt..

Jag saknar skolan. Jag kan inte riktigt förstå hur det kan vara möjligt men jag verkligen saknar skolan jättemycket :O Vissa lärare, alla i klassen, eller aa vissa då inte exakt alla... Saknar till och med stämningen som är när alla ska vara tysta och lyssna på läraraen eller när man ska göra ett prov :O Denna sommaren har varit en av de bästa som jag någonsin haft :D Har jobbat ganska mycket på kvällarna men det spelar inte så stor roll när man har haft en så sjukt bra dag innan eller när man ska göra nåt kul efter jobbet :D Eller när man gör saker både innan och efter :D Det enda problemet är att jag inte har badat i år än :O Men det kommer kanske nu den sista veckan eller så skiter jag bara i att bada ;) Sommaren har varit underbar iaf :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0