Helt underbart.

Okej när klockan var kvart i fem i torsdags morse kom farmor och farfar och hämtade mig :D Det var en tidig morgon kan man säga ;) När vi kom till landvetter checkade vi in våra väskor och sen gick vi runt och kollade lite :) Och jag köpte gooodis ;) det är ett måste när jag åler utomlands :) Köper alltid bilar innan resan ;) Resan tig ungefär en och en halv time så vi var framme riktigt tidigt med :D När vi kom fram hämtade vi väskorna letade upp ett underground-tåg och tog oss sedan till covent garden :) När vi väl gick av var det bara att leta upp nån att fråga hur man skulle ta sig till hotellet och efter en halvtimma var vi väl där för vi gick lite fel självklart xD Vi checkade in väskorna, gick och fikade, började shoppa DIREKT och gick sen till hotellet igen och fick vårat rum :) Vi trodde att klockan var typ fem då eftersom vi hade varit vakna så länge men kockan var bara två så allt kändes helt fel xD Men vi gick ut och åt och kollade runt lite sen var det bara hem och sova ;)

På fredagen åkte jag och farmor till Knightsbridge för att gå till Harrods ovh kolla lite :D Dit tog vi oss med underground igen och det gick riktigt bra :D Efter Harrods drog vi till Picadilly Circus för att äta sen gick vi till Hamleys och Liberty :D Asså jag älskar verkligen Hamleys så extremt mycket (a) Även fast jag är 16 år ;) Alla som åker till London borde åka dit ;) Och för er som inte vet så är det en av världens största leksaksaffär :D Sen var det att gå ännu lite till på Oxford och sen hem till sängen :D

På lördagen drog jag och farmor oss ut på ett äventyr xD Haha nej men vi skulle gå till andra änden av oxford för vi skulle dra till Primark som är ungefär som ullared ;) De hade mycket fina saker och billigt så det var en mycket bra affär :D Sen köpte vi ju mycket saker på vägen hem med så när vi kom tillbaka till hotellet hade jag fått kramp i armen xD Men det gick över sen som tur var ;)

På söndagen gick vi lite på oxford till klockan var ungefär kvart över ett då taxin kom och hämtade oss och körde oss til heathrow :D Det första vi ser när vi kommer dit är att vårat flyg ät inställt... Så jag får lite halft med panik eftersom farmor inte kan nån engelska alls och jag inte riktigt var beredd på att det skulle hända massa sån här skit :O Men vi fick ett annat flyg som vi skulle åka med men det var försenat i 8 timmar så vi satt på (den JÄVLA) flygplatsen i 10 och en halv timme den dagen :O Och under de timmarna kkunde vi ha gått på oxford och shoppat mer :O Eller farmor kunde ha gjort det för jag hade inte några pengar kvar :O Jag hade 20 pund kvar men de köpte jag upp på flygplatsen xD Så under fyra dagar gjorde jag slut på 425 Pund och det är ungefär 5000 svenska kronor xD Men det var det allt värt :D Nu blir det bara att jobba ihop alla pengar igen för just nu har jag bara 20 kronor blankt xD

Karta över var vi var någonstans ;)


Jag har inte hunnit lägga in några bilder på datorn än men när jag gjort det ska jag lägga upp dem direkt :D Jag ska också ta kort på mitt underbara rum som mamma och leo fixade när jag var i Lodon så ni ska få se hur det var innan och hur det är nu :D Jag kan ju säga att det är sjukt mycket snyggare nu :D Nu är det mer vuxet :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0