Xperia.

Jag har sett en telefon som jag vill ha nuuu :O Den nya sony ericsson xperia :D Min nya älskling (a) Har pratat med mamma och hon skulle fundera ;) Hoppas jag kan köpa den :D behöver ju dock lite hjälp av henne med betalningen (a)



Sitter nu hemma hos farmor och vi skulle kolla på datan och på massa kartor om London (Y) vi skulle se hur nära allt vi bor men... Vi bor ju för fan i andra änden av London D: Asså jag får flipp... Vi kommer inte kunna titta på allt vi vill under tre dagar när vi inte ens bor nära D: Blir lite smått glaen D: men vi får väl springa istället xD ;) Farmor ska kanske åka in till stan igen och klaga iaf för hon sa att vi ville bo nära oxfordstreet men nej :'( hoppas hon kan fixa det ;) Nu ska jag äta av hennes underbara mat :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0