Solig dag.

Idag var det en extremt solig och underbar dag :D Efter skolan idag träffade jag nadia och vi tog en promenad :D Jag har även skaffat ett jobb :D på pizzeria Roma :D Börjar på måndag :D MONEY <3 Orkar inte skriva så mycket idag men har tagit massa bilder idag så jag visar dem istället ;)

Elwina, Angelica, Carolina och Johanna :D

Filip, Angelica, Carolina och Johanna :D

Sofia och jag :D

Carolina :D

Johanna, Elwina, Carolina, Angelica, Sofia, jag och Ellen :D lööva ya girls <3

Killarna och vatten ;)

Carolina :D igen xD


Bilder från när jag var med nadia :D
Nadia :D

Jag. xD

Okej... Jag vet inte vad jag gör, vet bara att jag är grymt ful men jag bjuder på bilden ;)

Solnedgång :D


snart ska jag nog sova :D som ni ser på bilderna har det varit en underbar dag :D

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Nadia

fulfulfufl bild på mig, men den bjuder jag på :D

2010-04-15 @ 18:46:22
URL: http://randomfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0