Skrattattack!

Okej... Jag, mamma och Leo satt precis och åt och helt plötsligt fick mamma en skrattattack xD Jag ska nu berätta varför xD Mamma brukar alltid säga Piggelin till mig när jag är sur och jag skrattar alltid då xD Vet dock inte varför (a) Leo var ganska sur förut så hon skulle skoja till det lite och sa: Men om piggelin funkar på pernilla kan man kanske säga tip top (en annan glass) till dig :D Leo tittar på henne som om hon är efterbliven och mamma börjar asgarva xD Först kan hon inte kolla på Leo utan att skratta och sen när hon väl börjar klara av att kolla på honom kan han inte säga nåt utan då brister hon ut i skratt igen xD Asså hon skrattade så mycket att hon vid tre tillfällen grymtade som en gris och då började jag skratta xD asså jag höll på att ramla av stolen av skratt bara för en grymt så tänk då hur det blev när hon gjorde det två gånger till xD Roligaste middagen på länge ;) :D Synd bara att Leo satt där med sitt stoneface och knappt log xD



pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0