Påsklovet.

Okej nu har det gått hela sex dagar av påsklovet och jag har typ inte berättat nåt :O

Torsdag:
Hade en helt underbar dag med nadia :D lagade god mat och myste hela dagen :D Hon sov över och då blev allt lite mysigare :D ;)

Fredag:
Då kom Sam hit och vi hade det riktit kul å dagen/kvällen :D när klockan blev ungefär vid tolv satte vi oss och kollade på en skräckfilm.... Det var inte så jättekul xD Jag brukar gilla skräckflmer när jag är med typ tjejkompisarna eller med mamma men nu blev det helt ändrat xD Jag var rädd :O Jag lutade mig mot sam och höll händerna framför ögonen så jag inte skulle se så mycket men jag hoppade ändå till ganska mycket (a) Och han skrattade bara åt mig efter filmen :O Kan ni förstå det ... xD Haha så synd om lilla mig (a) Som tur var så var han för trött för att skrämma mig efter filmen :D Han sov också över och vi lyckades vakna när klockan var kvart över tre på lördagen xD (a)


Lördag:
Vaknade ju som sagt sent, när sam hade gått hoppade jag in i duschen och stressade sönder eftersom nadia skulle komma till mig för att vi skulle göra oss i ordning innan lite folk kom hit :D Kvällen blev ganska så rolig men det har varit roligare xD Nadia sov över då med så det var kul :D

Söndag:
Nadia och jag städade av lite här hemma och sen gick hon hem till sig och jag till farmor :D

Måndag:
Jag, nadia och ida fikade på allum och sen vid två kom tess dit för att luncha med oss :D när klockan sedan blev tre kom lisa dit med och vi hade det mys :D När vi gick hem följde jag med lisa hem till henne och var med henne och mattias :D Det var roligt :D

Tisdag:
Igår var jag i stan med Naida och Jessica :D det var roligt och mysigt :D Efter stan åkte vi hem till naida och möblerade om i hennes rum :D det blev extremt mycket skratt när vi skulle flytta på sakerna för vi var nog väldigt trötta alla tre xD Men det gjorde inte så mycket :D När jag kom hem snackade jag med mamma och leo om hur de hade haft det i frankrike och de hade haft det bra :D

Idag:
Idag ska jag träffa Ida och David på allum för att ta en fika :D det kommer bli helt awesome för jag har saknat david så sjukt mycket :O Känns som att det var år sedan vi möttes :O Det kommer bli mys mellan oss tre :D efter en stund ska kanske mer folk komma dit så ska vi "fira" att det är vår och fint väder ute :D Lycka :D

Jag vill bara säga att jag fortfarande tycker det är extremt barnsligt av er att kommentera anonymt... Du som kommenterade om idol. Skriv vem du är när du kommenterar eller skit i att kommentera... Jag tar inte åt mig av att en anonym person säger att den ska skratta åt mig om jgag går vidare till idol... Om du nu tycker att jag sjunger så dåligt borde du ju söka själv så vi får se hur bra du sjunger.... Eller är du för feg för det kanske? Jag vågar iaf söka och jag gör det för att se vad de som kan musik har att säga om min röst, mitt mål är inte att gå vidare till stockholm och vinna allt. Så sluta kommentera elkler skriv vem du är...

Nu ska jag ha en underbar dag :D ska se om jag får lite kort :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0